Tuesday 15 March 2011

Baru dpt wat blog..huhu...

Salam...hehe..cam xcaye bru ade blog sndiri..org lain lame ade dah kn...aku bru nk wat...huhu..tp xpe..ni adalah permulaan...so...arini aku nk cite psal smalam...aku bru dpt job baru lpas aku wat job kat dewan pandan mggu lpas..:)...job baru aku ni job yg xpenah aku wat..ialah..make over MODEL untuk majlis besar tau...majlis tu maybe kat nusajaya...soo...ni mmg tgh excited giler...tp aku wat job ni bkn sorg2..ade member yg tlong aku nnt,die pun ade bridal sndri...


Heeehe..tq tuk kak long suhana sbb die yg bg aku job nih...so hrap2 lpas ni bertambah lah rezeki aku...aminn..korg pun doa2kn la eh...:)...

 >> ni la pelamin yang aku buat kt muar aritu 
okayh kah ??

>> ni la pengantin nyer

>> ni la hasil kerje aku . okayh x?

>> yang ni makeup for dinner

>> ni la model aku . hehe

pagi ni aku dah settle kn semua kerja sblum baby aku dtg...pagi2 pun aku dah bkak radio kuat2 tuk senaman telinga..hahha:P..lantak r org sebelah 'menyebelah'..kui3..org tu mesti ckap"pe kejadah la budak ni pagi2 buta da membising!! aku baru nk tdo!"he3..org tu bru nk tdo sbb die kejer shif mlam,pgi td bru lek...hhihihih...eh sukati aku r nk bkak radio kuat2 kn..umah aku!!..hahaha(ketawa jahat)...:P

tp pndai lak,bile baby aku smpai trus ttup radio tu!!...huhu...JGN MARAH HAAA....!!...

1 comment:

  1. tahniah shahida! wah! dah ada blog...hihi
    tq sbb follow blog akk selama ni.
    ni akk follow awk balik..
    selamat maju jaya.. :)

    ReplyDelete