Wednesday 23 March 2011

........:)

salam..hai allzz..firstly aku nk bgtau yg aku hepy sgt2..sejak2 ni aku xtau la...hepy giler..:)tp aku percaye,mgkin tuhn nk bg aku rezeki ker kn...sbb aku tgh usaha yg terbaik skg ni...mudah2an tuhan akan permudahkn usaha aku nih..amin...korg pun doakn aku eh..:)...


Aku xsabar nk tggu malam ni sbb aku ade appoiment dgn 'mcik' ni...hihih...yaallah..kau permudah kn lah jln ku yaallah..sesungguh nye kau maha mengasih lagi penyayang...:)dan semoga usaha aku ni akan mengubah hidup aku n cayang...dan akan memberi sinar dlam rumah tangga aku...:)(touching la lak..hihi)Aku tgk cayang aku

Aku tgk cayang aku pun bkn main hepy lg die...mood pun ok jerk...nk senyum jerk...heheh..bes kn...ermm..slalu pun die senyum jgk,tp skng ni senyum lain..hhehe...lain mende nye...senyum bkn ker same jerk..pe yg wat senyum kite jd lain ek???huuhuh...xkisah lah..jnji die hepy dgn aku...aku pun hepy sgt2...k lah..baby aku da bunyi tuh...nk mandi kn die jap..nnt kite continue eh..babai...:)

1 comment: