Friday 18 March 2011

Sabtu yg ceria...

Salam..Morning guys...!!..moga2 arini xde yg moody tau...ceria2 aje...:)so,,smalam aku dpt call dri kawan aku yg ayah die da kembali kerahmatullah pade hari khamis aritu...inalillahiwainnailaihirojiun...moga arwah bapa nye ditampatkn dlam golongan org yg beriman...aminn...yg pergi ttap pergi,kite yg masih hidup kene teruskn kehidupan...sabar eh hash....:)


Ermm..mlm td g mkn roti canai rmai2...ermm seronok jgk kn da lame xmkn ramai2 n akak sekali...pas balik mkn tgk raja lawak kahkahkah...cam nk mampos ketawa...man la yg aku xtahn sgt tgk die...kui3...mmg ptut ler die yg juara...hahaha...berbaloi gile r lawak yg die wat slame ni...hahah..mmg terbaik r man..go!go!go! man..

da pnat ketawa..bru balik umah..cam biase lah..msak nasi tuk wat nsi gor my cayang puny bekal sok...cayang i kn suke mkn nasi gor...sedap kot aku wat sbb tu die nk ari2..hehehe..(perasan)!!..pas da siap2 sume tgk plak cite 'night at the musium'...mak aiih!!..aku ni mmg penakut nk tgk cite2 camtu..plak tu alih2 ade dinasour gedabak nk mampos kuor!tekejut giler...cayang aku leh gelak kn aku jerk...die kate kelakor bile aku tekejut tu..siol tol...huh!..baik aku tgk hindustan...lg bes...lyan airmate ni...da lame xngis ni...hihi...k la...baby aku da smpai ni...soo..aku nk lyan baby aku lak r..klu lyan mende ni..mmg xabis2..kui3...k guys! babai...

No comments:

Post a Comment