Thursday 17 March 2011

Hanya aku yg tau...

Salam..morning..pg lg kn...ermm...dah 2hari cuaca suram jerk..same cam hati aku nih,xde mood sgt...bile xde mood kite kene jln...sooo..kuar jln2 r...nsb baik ade ira yg tman kn aku g jln 2tu...tq ira...sbb aku xde mood alaa...biase lah,hidup suami isteri ni kn mesti la ade pasang surut nye...tol x..ermm..tp aku ni sensitiv..xleh slah skit...mesti sedih trus nk nangis...dah 2 mlm tdo dlam tangisan...huhuhu...tp arini da ok...hiihih..tgk tu..jap je kan...hehehe..gaduh nye jap jek...nak baik semula pun jap jek...huhuh


>>ni la my Cayang<<

soo...aku rase mlam ni aku nk msak bes skit tuk MY CAYANG...hehee...tp nk msak ape ek??yg die suke sume simple2 jek...ermm...mkn smbil tgk gelanggang raja lawak akhir mlm nnt...cayang suke tgk raja la
lawak...smpai die cancel main badminton mlm ni...hihihi...ape pun i'm sorry cayang psal semalam...


>>ni la my cayang..mase kawen dlu2..<<

>>shahida vs shah hidan<<
>>mycayang<<
ptg nnt nk ajak my cayang g mkn roti canai tmpat yg die suke tu...tp kali ni aku yg nk belanja die...ermm..tp die slalu xbg klu aku nk byr...:(...xpe...byr senyap2 jerk..:)...makin lame aku kawen n cayang ni makin kuat cinta aku pade die...smpai kn setiap detik aku xpernah lupe kn die..mase die kerja aku xpernah jemu msg atau call die...tny da mkn lom?da solat lom?rindu mama x?sayang mama x??hihi..tp die xpernah mrah tiap kali aku tny soalan yg same tuh..:)...die jwab je pe yg aku tny...huhu...ngada2 kn aku nih...tp cayang aku layan jerk..."Cayang..u r d best cayang"...<3 <3..k la...baby aku da nk merengek tuh...babaii...:)

No comments:

Post a Comment